Adakah terdapat satu Penyembuhan Ultimate Untuk berpeluh Tangan?

Adakah terdapat satu Penyembuhan Ultimate Untuk berpeluh Tangan?

Adakah anda sedang mencari penawar utama untuk tangan berpeluh? Saya tahu banyak tentang tangan berpeluh, kerana saya mengalami mereka untuk banyak kehidupan dewasa saya. Untuk pengalaman saya, saya telah mengkaji banyak penawar mungkin dan remedi untuk menghentikan tangan anda daripada berpeluh. Saya ingin berkongsi dengan anda apa yang saya telah belajar dari pengalaman masa lalu saya.

Masalah tangan berpeluh disebut sebagai Palmar Hyperhidrosis dalam komuniti perubatan. Terdapat dua jenis hiperhidrosis palmar, sekolah rendah dan menengah. Hiperhidrosis primer biasanya genetik dalam sebab dan kebanyakan orang yang mengalami ini telah berbuat demikian semua hidup mereka. Palmar Menengah hiperhidrosis adalah disebabkan oleh peristiwa tertentu seperti gangguan kelenjar tiroid atau pituitari, kencing manis, ketumbuhan, gout, putus haid, ubat-ubatan tertentu, atau keracunan merkuri.

Malangnya, tidak ada cara untuk benar-benar menyembuhkan anda tangan berpeluh anda tetapi terdapat banyak rawatan yang ada yang akan menyebabkan tanda-tanda untuk berhenti. Ini bermakna bahawa tangan anda akan menjadi kering. Rawatan ini biasanya jatuh ke dalam salah satu daripada dua kategori, mahal untuk mengekalkan atau semata-mata tidak cukup berkesan. Saya tahu ini kerana saya cuba banyak daripada mereka.

Berikut adalah senarai rawatan yang mungkin yang disediakan untuk mereka yang mencari ubat untuk tangan berpeluh:

Antiperspirants untuk tangan anda
Gel Tangan
Wipes tangan seperti kain lap selamat
Rawatan di atas biasanya gagal apabila anda bergantung kepada mereka yang paling, sebagai contoh dalam keadaan tekanan yang tinggi. Mereka juga boleh mula untuk mendapatkan mahal apabila anda perlu terus-menerus membeli lebih banyak.
Suntikan Botox
Ini boleh menjadi sangat menyakitkan dan juga sangat mahal.
Iontophoresis
Ini berkuatkuasa lagi mahal.
Preskripsi Oral
Ubat-ubatan ini tidak direka khusus untuk merawat tangan berpeluh supaya mereka mempunyai pelbagai berpotensi kehidupan kesan sampingan yang mengancam.
ETS Pembedahan
Penggunaan kaedah ini boleh dipersoalkan dan berpeluh pampasan biasanya dialami akibat.
Sebagai kesimpulan perkara, terdapat agak beberapa cara yang berpotensi untuk menyembuhkan tangan berpeluh tetapi kebanyakan kaedah tidak begitu berkesan sebagai salah satu akan mahu atau mereka terlalu mahal untuk dilaksanakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar