An Bernanah Yang indah Sakit dan Cara Rawat Ia

An Bernanah Yang indah Sakit dan Cara Rawat Ia

Bernanah selalunya berlaku selepas santapan atau ingression sesuatu yang berbahaya. Badan anda masuk ke dalam mod pertahanan, dan cuba untuk menutup pesalah. Ia kemudian menetapkan untuk bekerja untuk memusnahkan ia. Pengeluaran mukus adalah hasil daripada tindakan ini. Ia adalah serpihan yang tinggal selepas kerja yang baik dilakukan dengan baik.

Tetapi sekarang mukus yang membina di bawah kulit, sebagai badan yang telah pun bermula untuk menyembuhkan gigitan. Ini memerlukan jalan keluar, dan ia akan pecah dalam masa. Tetapi ia boleh menjadi agak besar, bengkak yang lembut sebelum ia pecah.

Apabila ia telah pecah dan mengalir kuning, kotor atau berdarah mencari mukus, maka penyembuhan akan berlaku. Badan anda ejecting runtuhan.

Walau bagaimanapun, ramai orang mengalami sistem imun teruk terjejas. Dan walaupun mereka berjaya mempertahankan badan mereka dengan mewujudkan bernanah, mereka tidak dapat meneruskan kerja yang baik.

Homeopati berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda. Jadi dengan memilih ubat yang sesuai untuk kerja dalam tangan, apa yang ia benar-benar adalah untuk meningkatkan sistem imun anda, supaya anda boleh menyembuhkan anda.

Salah satu ubat yang paling sesuai untuk bernanah ditubuhkan adalah Hepar sulphuris. Tetapi tanda-tanda anda perlu sepadan dengan ubat ini untuk bekerja untuk anda.

Jadi mari kita melihat keynotes kuat Hepar sulph, mengikut keutamaan:

sakit yang melampau, pesakit menderita dan mengadu tanpa henti, boleh menjadi cepat marah, yang dikenali sebagai hyper sensitif kepada kesakitan
sakit yang lebih teruk untuk aplikasi sejuk
pelepasan adalah tebal, kuning, boleh menusuk hidung
pelepasan bau seperti keju busuk
Kesakitan adalah begitu kuat bahawa jika ini jenis bernanah berlaku pada haiwan, mereka mungkin menggigit anda jika anda cuba untuk disentuh.

Sul Hepar adalah penyembuh yang hebat apa-apa syarat yang mempunyai gambar gejala ini. Jika bernanah baru bermula, ia akan menyerap. Jika ia adalah di peringkat akhir, ia akan membantu untuk pecah itu. Sama ada cara, ia akan membersihkan keadaan kucar-kacir.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar