Untuk Abad Orang Adakah perak digunakan untuk Perlindungan Terhadap Penyakit dan Penyakit

Untuk Abad Orang Adakah perak digunakan untuk Perlindungan Terhadap Penyakit dan Penyakit

Berabad-abad lamanya, orang telah menggunakan perak untuk meningkatkan kesihatan dan melawan penyakit. Malah, adat membaling syiling ke dalam Wishing Well berasal dari zaman ketika orang akan meletakkan syiling perak ke dalam telaga minum mereka untuk membunuh bakteria di dalam telaga, dan untuk memperolehi manfaat sihat meminum air perak diselitkan itu. Juga, ungkapan yang 'dilahirkan dengan sudu perak di mulutnya' berasal dari hari-hari apabila orang kaya berlangsung lebih baik pada masa-wabak penyakit yang sering dikaitkan dengan akses tersedia kepada manfaat penyembuhan perak.

Sekarang ahli-ahli sains membuktikan apa yang nenek moyang kami seolah-olah hanya memahami, perak yang mempunyai unsur-unsur penyembuhan yang kuat. Hari ini, ahli-ahli sains telah membuktikan bahawa lebih kecil zarah perak, lebih kuat sifat-sifat penyembuhan penyelesaian perak kerana zarah yang lebih kecil adalah lebih bio-diserap. Penyelesaian perak nano-zarah adalah yang paling sangat mudah diserap dan kuat sejak nano-zarah yang paling kecil yang diketahui oleh manusia.

Satu-satunya nano-zarah produk penyelesaian perak di dunia yang menerima beberapa paten ialah Silver Sol, ini adalah kerana ia bukan sahaja produk, ia adalah satu teknologi. Perak Sol dihasilkan oleh syarikat yang dipanggil Nutronix Revolution yang berkeras untuk mengekalkan integriti lengkap apabila menguji keberkesanan penyelesaian perak nano-zarah dalam merawat pelbagai jenis yang serius, penyakit berjangkit dengan hanya menggunakan bahagian, makmal universiti bebas.

Kajian-kajian bebas telah menunjukkan bahawa perak Sol sebenarnya boleh MEMBUNUH, seperti dalam menghapuskan, seperti patogen berbahaya dan jahat sebagai:

Batuk kering
Malaria
MRSA
Anthrax
H1N1
SARS
Wabak berkaitan dgn penyakit taun
Mold Hitam
Dan banyak bakteria berjangkit yang serius dan boleh membawa maut yang lain!

Kajian juga menunjukkan bahawa sistem imun manusia memerlukan sekurang-kurangnya 50 mikrogram perak sehari untuk mengekalkan kesihatan. Berikan keluarga anda garis pertahanan pertama terhadap penyakit berjangkit dan selesema bermusim dengan meningkatkan sistem imun keseluruhan semua ahli keluarga dengan kuat nano-zarah penyelesaian perak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar