Satu jalan Menggeletar dan Cara Mengatasi ia mudah

Satu jalan Menggeletar dan Cara Mengatasi ia mudah

Beberapa sebab-sebab khas untuk menggeletar boleh kerana anda sejuk, takut, terkejut, mempunyai selesema atau ada masalah neurologi. Sebab terdapat banyak sebab-sebab lain. Mari kita lihat apa yang disebabkan oleh atau berkaitan dengan ketakutan.

Jika anda telah mengalami kejutan yang teruk, dari segi fizikal atau emosi, anda boleh mula gementar atau goncang. Jika anda mengalami saraf prestasi buruk, atau gugup pentas, anda mungkin gementar. Pada dasarnya ini bermakna bahawa anda sedang menggeletar sama ada dari ketakutan lalu atau yang berpotensi takut akan datang - ketakutan pentas. Jika mana-mana senario ini seolah-olah bergema dengan anda, maka ubat Gelsemium homeopati mungkin semua yang anda perlukan untuk menyelesaikan syarat-syarat yang melemahkan.

Untuk sebarang ubat homeopati untuk bekerja, anda perlu berupaya untuk perlawanan gejala peribadi keadaan, kepada orang-orang ubat. Anda tahu apa yang anda berada, sehingga membuat senarai pendek mereka, dan kemudian melihat jika mereka mengaitkan kepada orang-ubat ini.

Tanda-tanda tama kuat Gelsemium berkaitan dengan rasa takut adalah:

gementar atau goncang
kerap membuang air kecil
cirit-birit
lumpuh
kebas
berat
Saya pernah dirawat kuda dengan Gelsemium yang telah dibangunkan cirit-birit selepas ketakutan yang tidak baik. Gelsemium dibersihkan ia di dalam jam. Selama-lamanya. Tetapi Gelsemium lebih dikenali untuk menyelesaikan penyakit menjangkakan peristiwa masa depan, penyakit seperti menggeletar. Ia berfungsi dalam apa-apa keadaan, sama ada ia sedang bertindak, menyanyi, bermain alat muzik, bahkan melihat pengurus bank untuk pinjaman yang penting. Apa-apa kebimbangan yang kuat acara yang akan datang.

The potensi yang paling biasa kepada orang ramai adalah 6c dan 30c. Mengambil satu dos setiap 15 minit selama empat dos. Jika anda dapat melihat peningkatan, kemudian terus pergi seperti yang dikehendaki. Jika tidak ada peningkatan, maka ubat lain mungkin diperlukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar