Gugup pentas dan Cara Menyelesaikan ia Berjaya

Gugup pentas dan Cara Menyelesaikan ia Berjaya

Tahap ketakutan boleh menjadi satu perkara yang besar untuk merasa, kerana ia cenderung untuk membuat penghibur bekerja pada tahap terbaik. Iaitu, jika ia hanya jumlah yang betul ketakutan. Terlalu banyak boleh membuat anda membekukan atau melaksanakan teruk. Beberapa penghibur profesional jalan keluar dengan penghalang beta hanya untuk mendapatkan melalui. Tetapi ini cenderung untuk mengambil tepi off bakat mereka, kebesaran mereka.

Penyelesaian yang unggul adalah untuk berurusan dengan punca, dan bukan untuk menutup kesan. Dengan berurusan dengan punca, anda masih mengalami ketakutan pentas, hanya cukup untuk membawa keluar yang terbaik dalam diri anda.

Bagaimana anda menangani puncanya?

Gelsemium adalah salah satu ubat homeopati yang paling berguna untuk mengurangkan kebimbangan yang tinggi yang datang dengan jangkaan. Walaupun ia adalah salah satu yang paling biasa, anda perlu berupaya untuk menyedari bahawa ia akan bekerja untuk anda, sebelum anda mengambilnya.

Kerja-kerja homeopati oleh SETIAP INDIVIDU anda, dan gejala ubat-ubatan yang perlu menjadi perlawanan yang berhampiran dengan gejala anda.

Senarai berikut adalah tanda-tanda tama kuat Gelsemium yang berkaitan dengan takut, termasuk ketakutan jangkaan peristiwa masa depan:

keganasan sebelum persembahan
cirit-birit
kerap membuang air kecil
menggeletar
berat atau kebas
pening
lumpuh
Anda tidak perlu semua gejala-gejala ini untuk perubatan ini untuk bekerja untuk anda, hanya untuk merasa bahawa banyak daripada mereka bergema dengan anda. Kebimbangan sebelum acara yang tidak terhad kepada penghibur profesional. Walaupun demikian kepada sekumpulan kecil orang boleh menyerang ketakutan ke dalam hati sesetengah orang.

Potensi ubat ini di rumah menetapkan kit biasanya 30c. Tetapi takut ini boleh menjadi begitu dalam, ia mungkin memerlukan ubat yang lebih kuat. Untuk mendapatkan sekitar itu, mengambil kira-kira empat kali dalam satu jam. Jika anda dapat merasakan ketakutan anda semakin reda, kemudian terus pergi seperti yang dikehendaki. Jika tiada ketetapan yang berlaku, maka anda mungkin memerlukan ubat yang berbeza, jadi berhenti mengambilnya.

A homeopati profesional akan dapat bersenam ubat yang akan menyelesaikan isu ini untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar