Ditemui - Makanan dan Tambahan Yang Membuat Anda menjadi lebih tinggi - Ini adalah terlalu baik untuk menjadi kenyataan!

Ditemui - Makanan dan Tambahan Yang Membuat Anda menjadi lebih tinggi - Ini adalah terlalu baik untuk menjadi kenyataan!

Walaupun kepercayaan popular, ia adalah satu fakta sains yang boleh menjadi lebih tinggi secara semulajadi dan selamat walaupun anda lalu akil baligh dan juga ke tahun dewasa anda. Anda boleh menjadi lebih tinggi jika anda memahami prinsip dan kaedah tertentu, dan menggabungkan mereka dengan sewajarnya ke dalam gaya hidup anda. Ia tidak kira jika anda adalah 5'4 "tinggi dan disukai kerana menjadi pendek adalah" dari segi sosial yang tidak diingini "atau atlet tinggi yang mahu mendapat kelebihan daya saing berbanding lain-lain. Salah satu cara yang paling berkesan untuk menjadi lebih tinggi adalah dengan mengikuti diet dan pemakanan tertentu garis panduan.

* Protein, dalam bentuk tanpa lemak, adalah penting bagi pertumbuhan keseluruhan badan. Ia merangsang hormon pertumbuhan dalam badan dan membantu dalam meningkatkan kepadatan tulang dan saiz gentian otot. Untuk hasil yang optimum, anda perlu mengambil protein yang kaya dengan makanan seperti daging tanpa lemak, ikan, telur, produk tenusu, kacang dan lentil.

* Kalsium adalah elemen penting untuk kesihatan dan pertumbuhan tulang. Ia juga membantu dalam mengekalkan kepadatan tulang, dengan itu menghalang struktur tulang badan dari menjadi rapuh dan rapuh. Bersama-sama dengan program senaman yang tertentu, suplemen kalsium boleh meningkatkan panjang tulang, walaupun di luar baligh. Ia juga disyorkan bahawa anda mula menambahkan dengan Vitamin D kerana ia digunakan oleh badan untuk memaksimumkan penyerapan kalsium. Magnesium dan zink juga telah terbukti merangsang pengeluaran hormon pertumbuhan, manakala Vitamin C meningkatkan penyerapan magnesium. Satu lagi tambahan menarik yang amat disyorkan adalah Glucosamine. Ia menguatkan sendi dan rawan yang mempengaruhi ketinggian keseluruhan individu. Di samping itu, ia menawarkan perlindungan daripada kecederaan yang mungkin dari masa ke masa juga memberi kesan potensi untuk membesar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar